Někteří lidé, kteří nechtějí chodit do posilovny, ať již z finančních, časových nebo jiných důvodů, mají obavy, že se jim bez návštěv fitness centra nepodaří zhubnout, což platí zejména u tuku uloženého na břiše. Naštěstí existuje mnoho cviků na břicho doma, které jsou dostatečně efektivní a můžou vám s hubnutím břicha pomoci. Právě tyto cviky si v článku ukážeme a dále vám poradíme, jak celý proces snižování nadváhy podpořit.

Jaké cviky na břicho můžete doma cvičit?

Nůžky

Na první pohled jednoduchý cvik, který je ovšem dost efektivní. Výchozí pozice je ležmo na podlaze, přičemž si můžete vybrat, jestli budete mít ruce volně podél těla nebo se podepřete lokty. Zvedněte nohy rovně nad podlahu a kmitejte nohama přes sebe, jako byste stříhali nůžkami. Cvičení podpoří tlačení špiček dopředu a také to, že budete mít nohy co nejblíže podlaze (ale nesmí na ní ležet). Během cvičení nezadržujte dech, ale pravidelně dýchejte. Počet opakování záleží na vaší výdrži.

Pomalá svíčka

Výchozí polohou cviku je pozice ležmo, kdy máte ruce i nohy volně natažené. Během cviku velmi pomalu zvedejte nohy, které musí být stále u sebe. Cvik proveďte až do fáze, kdy nohy svírají s tělem pravý úhel a následně je stejně velmi pomalu vracejte do výchozí polohy. Optimální je provést 15 – 20 opakování ve 2 – 4 sériích podle vaší kondice.

Kmity

Tento cvik na břicho znovu začíná vleže, nohy jsou volně natažené a ruce jsou předpažené směrem nahoru ke stropu. Pomalým pohybem vytahujte horní část těla směrem nahoru tak, abyste se nadzvedli maximálně po lopatky, což znamená, že bederní páteř musí být stále na zemi, zrovna tak jako nohy. Následně se pomalu položíte do výchozí polohy. Cvik je vhodné opakovat 10x ve 2 – 4 sériích.

Kolíbka

Položte se na podlahu břichem dolů, pokrčte nohy v kolenou tak, aby se paty co nejvíce přiblížili zadečku. Ruce mějte podél těla a dlaněmi si chyťte zadek. Z této výchozí polohy se během výdechu snažte co nejvíce přiblížit hlavu a paty, během cviku mějte stažené břicho. Při nádechu se vraťte do výchozí polohy. Opakujte 10x ve 2 – 4 sériích.

Zvedačky

Položte se zády na zem, pokrčte nohy a mějte chodidla pevně na podlaze. Současně spojte dlaně za hlavu, ale lokty držte v přímce s hlavou, tedy je nepřitahujte k uším. S výdechem pomalu zvedejte horní část těla od hlavy po lopatky, bedra mějte pevně na podlaze. S nádechem se pomalu vracejte do výchozí polohy. Cvik proveďte 15x ve 2 – 4 sériích.

Alternativou k tomuto cviku je zvedání se šikmo směrem ke každému kolenu.

Jak podpořit hubnutí břicha

Pravidelné cviky na břicho doma a změna jídelníčku někdy nemusí stačit a také se občas stává, že proces snižování nadváhy neprobíhá dostatečně rychle. V těchto případech můžete zkusit hubnutí podpořit prostředky na hubnutí, mezi které patří i 2 následující produkty.

Slim & Fit

Hubnutí břicha - Slim & FitTento doplněk stravy zrychluje metabolismus, jehož zpomalení je velmi častou příčinou nedostatečného snižování nadváhy. Produkt je doporučovaný lidem nad 35 let, ale vhodný je také pro chronické dietáře, kteří si opakovanými dietami a nevhodnou stravou rozhodili metabolismus. Užívá se 1 tableta společně s jídlem 3x denně a 1 balení vám vydrží na 20 dnů.

Koupit můžete zde

Fat Burner & Sport

Hubnutí břicha - Fat BurnerProdukt zvyšuje tělesnou teplotu během cvičení, čímž podporuje výdej energie a tedy spalování kalorií. Pokud to myslíte se sportováním a hubnutím vážně, může vám tento doplněk stravy pomoci se zbavit nadbytečných kilogramů. Užívá se 1 tobolka 30 – 60 minut před cvičením a pokud trénujete 1x denně, balení vám vydrží na měsíc.

Koupit můžete zde


Cviky na břicho shrnutí

Jestliže chcete mít ploché bříško, tak spolu s našimi cviky na břicho doma byste měli změnit kompletně životní styl včetně stravy, aby zohledňovala zásady zdravé výživy. Dále byste měli vědět, že je vždy nutné posilovat celé tělo, jelikož břicho bude hubnout jen tehdy, když se vám podaří snižovat podíl tuku i v dalších tělesných partiích. Držíme vám palce!